Poslední zápas Zábranský : Kadaně 15-16.
T. Zábranských : Starosta, Kája, Mára, Bobo
T.Kadaně: Frk, Pavel, Čenda, Maxa, Ondra
Zábranský : Kadaně 9-0-6 236:221
Komentáře
Přehled komentářů
Teď sme byli na pátym zápase. Na začátku prvního zápasu sme se domluvili na určitejch pravidlech, který sou trochu odlišný od těch oficiálních a vcelku je dodržovali. Řikám na rovinu, že sem nevěděl, že se nemůže v kleče bránit střele na brankáře, udělal sem to jednou kekonci v zápalu boje když člověk ví že přemet pustí skoro všecho co na něj jde. Čendovo reakce byla dost neobvyklá, moh normálně říct že je to proti pravidlům a ne utect jako malej kluk a cítit se strašně ublíženej že sme ho nenechali dát gól. K tý sestavě, nemyslim si že to bylo tak nespravedlivý. V bráně sme měli přemeta kterej pustí skoro všechno (musel by soupeř víc střílet), v obraně pádesátiletej starosta a michal kterýmu to v prvních zápasech moc nešlo ale teď už se lepší a já s kájou. Zákroky na hranici pravidel budou vždycky, sekání do hokejky, strkání u mantinelu atd. jsou u obou týmů. Jinej případ je když hraje psycho a má v sobě 2 promile, to má člověk strach o hokejku a o ruce. Ke konci zápasu je to vžycky vyhecovyný nikdo nechce prohrát, to je jasný ,ale člověk musí mít určitej nadhled a když prohraju tak uznám že byl soupeř lepší. Frk když vyhrává tak září v brance jako sluníčko, pokřikuje na soupeře, posmívá se, ale když prohravá tak je najednou jako zařezanej a pak se vymlouvá na fauly a na neuznaný góly. Souhlasim s nápadem že do zápasu budou mluvit a řešit sporný situace jenom kapitáni. Teď bude od florbalu chvíli klid tak o tom může každý popřemýšlet, já osobně si jdu do haly zahrát a ne se tam pomlátit a dohadovat.
florbal
(cendys, 26. 11. 2007 19:16)ty asi nevis, ze svinacek vylezl a my ho prekecavali at jede...kdyz se mu nechce tak ho nutit nebudu....mne taky neodpovedel na sms....
Kaja
(Kaja, 26. 11. 2007 18:38)
Jestli to nemel premet pod kontrolou tak si mel dat gol bez toho abys ho slehnul pres ruce (to by ti v Klatovech taky urcite piskli)... tak at jede bobo dame mu pistalku a pravidla a at dela rozhodciho kdyz nemuze behat, clovek se soustredi na hru a uz ne na to jestli ma nekdo hokejku moc vysoko, uz sme to zvysili do pasu tak tohle uz nereste ,stejne to piskame jen kdyz uz je to evidentne vysoko. stejne tak fauly, kdyz si srovnate prvni zapas nebo druhej (kdyz prisel psycho, tak sesekalo pres ruce i nohy, tedka ti nekdo tak akorat nadzvene hokejku, podivej se na to v televizi (ono se na to teda koukat neda, me to bavi tak 4-5 minut) a maj tam souboje uplne stejny, kolikrat nekdo vylitne uplne mimo hru, akorat ze si to umi pokrejt a davaj to vcas pryc tak to neni tak videt, ale hokejkama dou do sebe uplen stejne jak my, az me to prekvapilo. Mam teda navrh, do posuzovani hry budou mluvit jen kapitani, nikdo jinej do tohe nebude moc mluvit a bude to vyreseny. a pokud se oba kapitani neshodnou tak to platit nebude, muzou si klidne dat pistalku na krk, pac v ta hale jek se to rozlejha neni poradne nic slyset.
a k ty sestave sem si svy rek, myslim ze to jak cenda tak pavel tak frk mate k svinackovu oknu za kterym lezel asi 20m a neni problem mu rict at de. ja jedu extra z volyne a jeste budu obchazet celou ves, nakonec sem psal psychovi i svinovi, psycho aspon odepsal ze je v praci, svinacek nic. pak sem sel pro maxu a premluvil ho aby jel a ten jeste sel za ondrou a ten rek ze je unavenej.... tak co nadelam
florbal....
(cendys, 26. 11. 2007 17:22)vyradit ze hry, to asi neslo, nekdo musel byt u nas vzadu jinak by byl rozdil jeste vetsi, kdyz jsem se vytahnul tak tam nikdo nezustaval a ty jsi chodil porad sam, a jestli jsi si vsimnul, tak uz mne to moc nebavilo od zacatku, kdyz nejaky lidi nemuzou jit, a nechaval jsem vas dost mista, behal jsem asi tak o polovinu mene, protoze ti je jasny, ze nemas k sobe nikoho do taktiky.....co mas delat, kdyz to davidovi tolik nejde i kdyz se snazi a pavel se moc nechce vracet ten chce byt jenom vepredu....kdyz to vezmu tak nam chybel hlavne Ondra, protoze s tim se mi hralo zatim nejlepe a dobre jsem se s nim doplnoval....
florbal
(Pavel, 26. 11. 2007 17:17)
KAjo jenomze ty dorážky Přemet to neměl pod kontrolou chtal to jako horký brambory to měl bejt gol když tam strčí ruce tak je to jeho blbost až to zalehne tělem pak by se nic nedělo pak ty hry u mantinelu každej tam zvedá hokejku nad pas mlatí tě sní přes ruce a pak se ani neomluví . Když sem byl na turnaji v Kaltovech tak tam pískali sebmenší naznám umyslne na zemi zablokovat střelu a šel si ven na minutu tak si to ujasněte. My se dostanem před branku chceme vystřelit 1-Tě nikdo majzne hokejkou přes ruce nebo tě strčí .2-si stoupnete do brany jako malý kluci aby ste nedostali gol a a nechate si jednoho hrace ve predu a pak nahodite a je gol my ho nemuzem bránit protože nemáme jednoho hrace . A ty pak řekneš ste si mohli vzít Přemeta. jÁ SI MYSLÍM ŽE TO TED NIKOHO NEBAVILO . MINULEJ TEJDEN TO BYLO 100 LEPSÍ . Jestli se nezavedou nějaký pravidla tak se to tam zachvilku pomlatí
Kaja
(Kaja, 26. 11. 2007 16:51)
No tak nevim na co driv zareagovat..
to Frk: Na počet lidi to bylo vyrovnany, Premeta klidne muzu srovnat s Alexem navic ste si mohli vybrat koho chcete. Premet Vam moch chytat a Frk hrat v obrane. Kdyz hral Premet u nas a byl stejenj pocet hracu na kazdy strane tak Vam to nevadilo navic jste meli strasnou srandu ze poustel goly z pulky.
Sporny momenty jsou jasny: Pavel uz mel konflikt s tatou minule kdyz ho vzal dvakrat pres ruce, takze mi chces rict ze az se priste pred tebou naprahnu a trefim micek kterej bude lezet na zemi a pak ti tou rozmachlou hokejkou prisisnu ofinu ze to bude v poradku?
Pri starostove fre hlavou sem ja i marek prestali hrat a cenda rek ze se nic nedeje ze se hraje dal.
A muj gol, to sem si 1000% jistej ze nebyla vysoka hul, mal sem natazeny ruce a hakejku lehce sikmo k zemi, navic sem byl jeste trochu schrbenej. Pak ale za moment hral Pavel urcite vejs a nedelo se nic.
Tyhle veci se posoudit nedej jednou tak zahrajete vy jednou my, to by tam musel bejt rozhodci, v zapalu boje to nemuzes objektivne posoudit.
To Cendys: odpovedel sis sam, neni to jen o behani, ale o efektivite hry, ja stal za bukem ale dal 10golu a dalsich 6 pripravil, a nejdulezitejsi vec byla ze si mne branil ty a vyradil se tim ze hry a my se v klidu ubranili. Ale mohlo to klidne skoncit obracene, Premet i neco chyt a hlavne jste neyuzili jeho slabin, a naopak Frk mal uspesnost zakroku tak 50%. A posledni vec ,kdyz ste nas ke konci tak ubehavali tak si mel vydrzet hrat, bylo to o 4 goly a tata uz nemoch a proto sme branili, ale jak sem psal a jak Frk psal ten vynatek z pravidel, proti pravidlum to bylo tak jednou kdy klecel obouma koleny na zemi.
Tak z tho nedeljte takovou tragedii, priste vyhrajete treba vy:), ten zapas jak se zranil Bobo a Ondra ho odvazel, tak u vas Ondru nahradil Psycho a u nas Boba Premet a prohrali sme taky diky tomu ze ste byli silnejsi a jeste my meli Premeta a nikdo nic nerikal, a stval em akorat to ze ste z toho jeste meli strasnou srandu (frk a psycho) ze prohravame s premetem v brane (pripadne v obrane).
chyba
(Frk, 26. 11. 2007 14:46)Chyba byla v tom,že jsme nechtěli,aby od Vás 1 hráč střídal.Minule to bylo v poli 3 na 3.Ted 3 na4.Myslim taky,že jsme to neunesly přispěly sporný momenty.Pavlovu sekání-neviděl jsem to.Jesliže Přemet držel míček,tak je to faul.Jestliže ho neměl pod kontrolu,a Pavel trefil míček i Přemeta,tak je to gol.Další sporný moment-Starostovo golová přihrávka hlavou.marně jsme protestovaly,že se to nesmí.Gol platil.Pak Kájovo trefa-byla vysoká hůl?Každej povídá něco jinýho.To všechno za stavu kdy sme dotahovali výsledek.O lidech-je to těžký,všichni o tom ví.Že neprijdou je věc jiná.
FLORBAL...
(CENDYS, 26. 11. 2007 13:32)tak prvni vec byla chyba, ze nemohl jit svinacek, a bylo by to uplne jiny....a kdyz das na vyber premeta nebo alexe - tak pro nas bylo lepsi vzit si premeta ????, ktery by stejne u nas nechytal....tak a k tomu behani, ke konci jsem vas zase prehravali a to skoro ve dvou a pul lidech, ale kdyz najednou padate dva pred premeta a treti do tebe strka, tak je asi tezke dat gol....a ruku na srdce Kajo, kolik jsi toho nabehal ty, kdyz jsi stal porad jenom za bukem
Kaja
(Kaja, 26. 11. 2007 8:41)OK, s tim souhlasim, ikdyž to braneni tak jak to popisuješ tak to branění proběhlo mozna tak jednou, jinak vetsinou jen stal. a to brankoviste bude platit hlavne na vas, aby pak chudaky nase brankare pri dorazkach nemlatil Pavel pres ruce, viz tedka i minule. A ted aspon vidis Frku kam vede to tvoje hecovani, kdyz vyhravate tak z toho mate strasnou srnadu ze nedavame goly nebo ze nestacime behat a pak kdyz prohravate tak to nemuzete unesta a zvrtne se to k agresivni hre. ja si du zahrat a je mi celkem jedno jestli vyhraju nebo ne. Vy to moc prozivate, a chtel bych jeste videt co byste dlali kdybysme se Vam smali a pokrikovali na Vas. To bysme odehrali tak hodinu. Myslim ze tam platime dost tak je ten cas treba vzuzit. A kdyz se sejdem v tyhle sestave tak se to nejak rozdelit musi (jeste sem vam daval vybrat), a ted to bylo celkem vyrovnany i na skore, akorat ze ste nedokazali vyuzit ze mame v brane premeta a v poli dva nebehajici hrace, pritom milune jste nas prece tak krasne ubehali... Je třeba pro to taky neco udelat, ja prijedu tesne pred zapasem a nebudu prece obchazet kazdyho zvlast, jestli jede nebo ne
Změny
(Frk, 26. 11. 2007 8:14)1.-ujasnění pravidel.Jestli budem hrát florbal nebo hokej.Při florbalu je zakázáno,aby bránící hráč v sedě nebo s OBĚMA KOLENY na podlaze zastavoval míček.2-pomocí lepicí pásky se udělá brankoviště.V něm nesmí být hráči.jak bránicí tak útočící.
florbal...
(cendys, 21. 11. 2007 13:26)tak nevim, snad posledni vymena byl premet za psycha, kdyz nebyl frk..tak se to vrati jako to bylo na zacatku, kdy psycho byl u nas ?
Kaja
(Kaja, 21. 11. 2007 10:02)moc bych se netesil, nam se ted vrati Koudy a Psycho a k vam Svinacek a Premet.....
florbal
(Pavel, 21. 11. 2007 9:34)tentokrát to skončilo propadákem tymu starostů kaja jinak než tahákem strílet neumí:D:D:D:D:D taky se musello víc běhat a to oni nezvládali měli jenom Máru kterej běhal a trochu Michal.Teď v sobotu dostanou zase klepec,už by měl snad bejt i Koudy.
Kaja
(Kaja, 16. 11. 2007 9:41)no to vis, pracovni plan se meni z hodiny na hodinu, ale kliden muzes prijit uz v 13:00 a vytrit hospodu...
cendys
(brigada..., 16. 11. 2007 8:34)tak uz se konecne domluvte na casu, pokazdy kdyz jsem jdu tak je zde neco jineho....
bal...
(cendys, 8. 11. 2007 10:48)ty sluzby na ty dvojice jsou pekne, aby jsi tam potom nebyl sam :-)))
Kaja
(Kaja, 7. 11. 2007 12:19)no jo, ale zapominas na dalsi vec, ze tam dorazi hned po hone, tj kolem 13,00 hod a je jich plna hospoda a to nestihaj ani dva lidi zvlast kdyz se jim jeste musi pripravit jidlo, takze to zas tak jednoduse nevidim, zvlast kdyz start Boba je nejistej
Kapr versus Leč
(Michal, 7. 11. 2007 11:38)Jsem zásadně proti - nedělejte z toho takovu vědu (mimochodem službu mám taky) tak si tam jednoduše zaběhnem, aby jsme to do jara nezapomněli a pojede se včas domu, pokud by to vypadalo na dlouho, tak klidně i před nástupem a někdo nám případný trofeje veme. Na hlubokou je to lsabá hodinka cesty, tak z toho nebudeme dělat vědu - no a včasnou návštěvu mysliců v hospodě vyřešíme jednoduše - strýček je obslouží :-)
florbal
(Mára, 27. 11. 2007 9:00)